Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 11 juni 2013

Míele hoge druk stoomoven en zo

Afgelopen zaterdag heb ik m`n op 1 na laatste Míele hoge druk stoomoven verkocht aan een klant uit Middelburg. Ik heb er nu dus nog 1 over, daarna moet ik echt de nieuwe (aanzienlijk hogere) prijs doorberekenen voor de hoge druk stoomoven. Vorige maand heb ik hier al een stukje over geblogd. M`n hoge druk stoomoven uit m`n demonstratiekeuken heb ik trouwens ook al verkocht, deze is van Jane (ze heeft ook een mooie Snaidero keuken bij me gekocht laatst).
Wat ik nog wel heb is een tweetal andere Míele apparaten die ik ook wil vervangen. Normaal zijn mensen altijd in voor een extra voordelig apparaat uit de showroom, maar m`n klanten willen nu allemaal gebruik maken van de Neff 10 jaar garantie aktie. Daarom kom ik eigenlijk niet (in elk geval niet snel genoeg naar m`n zin) van m`n Míele heteluchtoven en Míele combi-stoomoven af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten