Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 19 juni 2013

Snaidero keukens weer binnen

Vanmorgen is Snaidero weer keukens wezen lossen, deze keer met een nieuwe transporteur. Snaidero test hiermee of het niet nog beter kan. De chauffeur was in elk geval behulpzaam en correct. Ik heb nu de keukens voor de projecten 594 (Ovezande) en 606 (Venray) compleet. Gelukkig kan dit allemaal weer snel weg want ik kom er achter dat m`n magazijn toch wat aan de krappe kant is. Ik wil toch wat gaan vergroten omdat ik meer voorraad aan wil kunnen houden.
Het probleem is namelijk dat veel apparaten leveranciers over zijn gestapt op het "just-in-time" systeem. Een oven die ik bijvoorbeeld voor afgelopen dinsdag heb besteld is dan pas afgelopen maandag binnen gekomen vanuit Duitsland. Vorige week heb ik daarom voor het eerst dit jaar een keuken met een manco opgeleverd. Neff had namelijk wat problemen met de Zeoliet vaatwassers. Omdat dit de allerduurste vaatwasser van Neff is kon ik dus niet een luxer model als alternatief kosteloos mee leveren. Voor de klant was het geen probleem (ze gaan pas in augustus de keuken gebruiken), maar voor mij wel. Nu moet er een monteur van mij naar Hardinxveld om nog een vaatwasser te monteren. Inmiddels is de productie van de Zeoliet vaatwassers weer op gang trouwens.
Om dit soort problemen te voorkomen wil ik straks zelf de Neff hardlopers op voorraad gaan aanhouden. Dit geldt overigens alleen voor de topmodellen, want met Neff heb ik de afspraak dat als een apparaat niet op tijd geleverd wordt mijn consument zonder meerprijs het luxere model als alternatief krijgt. Dit vinden m`n klanten natuurlijk altijd prima. De keuken in Hardinxveld moet er straks trouwens uit gaan zien zoals op onderstaande rendering, op dit moment zit de beschermfolie namelijk nog op de keuken (er lopen nog heel veel bouwvakkers rond bij klant).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten