Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 25 juni 2013

Badkamer geleverd in België

Italiaanse design keukens heb ik natuurlijk al heel vaak verkocht in België. Vorige week echter is ook m`n eerste badkamer in België geleverd. Mijn klant heeft de badkamer zelf hier opgehaald afgelopen zaterdag, hij heeft met z`n bedrijf toch de beschikking over een grote bestelwagen.
Erwin (m`n klant) gaat an-sich een vrij strakke badkamer ruimte maken, maar wilt het graag met "retro" achtige accenten gaan combineren. Vandaar dat m`n klant voor de Versa heeft gekozen, een rond meubel uit de collectie van Bluform. Naast het meubel heb ik ook vijf kolomkasten, de kraan en ook de spiegel mee mogen leveren.
Klant vond het heel leuk dat ik precies in de afgesproken week de materialen binnen had, eigenlijk had hij dit niet verwacht voor een Italiaans bedrijf vertelde hij me. Toch heb ik ook met Snaidero die ervaring. Ik doe nu natuurlijk al heel lang zaken met ze, maar ik heb bij mijn weten nog nooit de montage van een Snaidero keuken moeten verzetten omdat de keukenmeubelen niet op tijd binnen waren. Ik heb wel 2 keer gehad dat de keuken iets later binnen kwam als afgesproken, maar dan was de Bianco Star hoogglans metallic lak afgekeurd. Die keukens werden opnieuw gespoten en zo snel nageleverd dat m`n klant alsnog de keuken op tijd binnen had (ik houd vaak toch speling bij m`n bestellingen). Omdat de lakkleur Bianco Star toch vaker kwaliteitsproblemen gaf (teveel of juist te weinig metallic) heeft Snaidero deze kleur een paar jaar terug uit de collectie genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten