Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 11 juni 2013

Keuken in Vlissingen (Snaidero project 595)

Best een drukke dag vandaag; keukens bestellen en installatieplannen maken. Vanavond hoop ik naar Vlissingen te gaan naar de klant van Snaidero keuken project 595. Dit project in Vlissingen is klaar, maar ik ga nog even een afvalemmer bij de klant bezorgen. Ook willen ze nog even overleg hebben om wat meer dingetjes bij te bestellen bij de keuken. Over deze keuken heb ik trouwens in januari al een keer geblogd, maar toen had ik alleen nog maar de tekening :).
Ik hoef bij deze klant geen kookles met de stoomoven te doen. De Míele hoge druk stoomoven heb ik namelijk overgebouwd van hun vorige Snaidero keuken (die ze ook bij mij hebben gekocht). Leuk hé! Ik vind het wel heel sterk dat Míele deze stoomoven al zo`n 30 jaar voert! In al die jaren is er alleen maar op details gewijzigd (design van de knop, kleur van de verlichting in het display etc). Nog steeds is Míele het enigste merk dat een hoge druk stoomoven aanbiedt voor huishoudelijk gebruik. De andere merken hebben lage druk wat aanzienlijk langzamer gaat. Het enige nadeel van de Míele hoge druk stoomoven is de prijs, het is een best kostbaar apparaat om eerlijk te zijn.
Hieronder nog een tekening van de Snaidero keuken van project 612 in Roosteren (Limburg). De bedoeling is dat Jan en Joop deze keuken medio oktober gaan plaatsen. Vandaag heb ik voor deze mensen het installatieplan gemaakt en de keuken besteld. Het wordt een keuken in Micalak Grigio Cemento. Helaas krijg ik dat nog niet helemaal "top" getekend, moet ik dus nog wat aan de instellingen "fröbelen". Het Grigio Cemento is echt een super mooie kleur, hier heb ik al vaker over geblogd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten