Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 juni 2013

Foto`s Italiaanse avond

Van verschillende klanten kreeg ik de afgelopen dagen nog foto`s doorgestuurd van de Italiaanse avond vorige week. Bedankt! Ik heb de foto`s bijgeplaatst op deze pagina. Leon had beloofd om de recepten nog op te sturen, maar die is er nog niet aan toegekomen (hij moest allemaal examens afnemen van de week). Zodra ik die recepten heb dan zal ik die nog wel bijplaatsen op deze fotopagina.
Van Alex uit Vlissingen kreeg ik vanmorgen trouwens nog dit berichtje
's-Avonds maar een schotel a la vrijdagavond gemaakt wat aardig is gelukt. Het zag er goed uit de smaak was in orde (je kunt natuurlijk altijd bij leren). Ik hoop dat er digitaal nog wat recepten van Neff komen. Ook het kookboek zit nog in de pipeline...
Nou, voor het kookboek heb ik vanmorgen Neff nog een reminder gestuurd. Wordt vervolgd hoor! Hieronder nog de foto die Alex bij het mailtje had meegestuurd (dit is de Neff B46C74N3 VarioSteam oven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten