Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 15 juni 2013

Foto`s Italiaanse avond

De laatste klant is inmiddels ook weer weg. Nog even snel een paar foto`s van de Italiaanse avond want morgen zal het er ook wel niet van komen (heb nog afspraken staan). Leon (van Neff) heeft echt z`n verhaal goed kwijt gekund, veel klanten die waren gekomen hebben namelijk zo`n Neff B46C74N3 VarioSteam oven (ik had Leon gevraagd speciaal voor deze oven).
Ik wil graag nog iedereen hartelijk bedanken die langs is geweest. Sommige mensen hadden best lang in de auto moeten zitten (bijv. Amsterdam, Hillegom of juist Roosteren in Zuid Limburg). Ik vond het echt heel leuk dat jullie er ook bij waren!
Ook Joris nog bedankt voor het meenemen van de klassieke Alfa Romeo! Is toch wat meer Italiaans als die Zweed van mij :). En natuurlijk ook Ben van Velzen bedankt voor het verzorgen van de Italiaanse wijn!
Meer foto`s van de Italiaanse avond zet ik wel op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten