Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 juni 2013

Neff B46C74N3 VarioSteam demo

Daarnet werd ik opgebeld door Neff. Ze hebben voor tijdens de Italiaanse avond kok Leon ingepland om bij mij in de showroom te komen demonstreren met de Neff B46C74N3 VarioSteam oven. De Italiaanse avond is trouwens op dv. vrijdag avond 14 juni (volgende week dus). Leon is trouwens al vaker geweest hier, sommige klanten kennen hem bijvoorbeeld nog van het 10 jarig jubileum in 2011.
Gisteren blogde ik nog over de Míele apparaten uit de showroom. Deze klant gaat nu toch voor wat anders, de twee jaar Míele garantie vindt ze toch te weinig (komt ook een beetje door deze aktie). Ik heb de Míele showroom apparaten nu dus nog beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten