Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 juni 2013

Bruiloft van klant

Druk dagje vandaag. Niet alleen een paar afspraken, maar ook veel geregel. En straks nog naar Nunspeet voor de bruiloft van de klant van Snaidero project 591 uit Scherpenisse. Bij project 591 hebben Jan en Joop de "moeilijke" dingen gemonteerd en heeft klant zelf de rest gedaan. Ik heb het nog niet gezien daar nu het af is maar dat komt binnenkort wel een keer. Ik weet eigenlijk niet of ik er wel heen moet voor de kookles met de stoomoven, klant is het immers al van thuis uit gewend (z`n ouders hebben een paar jaar terug ook een Snaidero keuken met stoomoven bij me gekocht).
Deze klant (project 591 dus) was de eerste klant waar ik ook een Bluform badkamer heb geleverd. Morgen hoop ik er nog eentje uit te leveren, maar dan aan een klant in België (gaat die klant zelf monteren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten