Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 5 juni 2013

Italiaanse design keukens met two-tone werkbladen

Op het blog heb ik al een paar keer wat geschreven over "two-tone" bladen, dus twee verschillende materialen als blad in dezelfde keuken. Persoonlijk vind ik dit heel mooi. Zo had ik dit op de Snaidero Terra showroomkeuken (hout met graniet) en inmiddels op de nieuwe Snaidero S18 showroomkeuken. Op het web vond ik onlangs ook een "two-tone" bladoplossing in een hoekopstelling. Op de foto is wel wat op- en aan te merken (verlichting/decoratie etc), maar als idee vind ik het niet verkeerd. Je maakt ook een L- keuken zo toch nét even wat minder "standaard".
Dan even nog wat anders. Een leuke klant van me doet aan Sloeproeien, in Zeeland best populair volgens dit bericht in de PZC. Omdat ze tevreden zijn over hun Snaidero keuken hadden ze vrienden weer hierheen gestuurd die inmiddels ook een Snaidero keuken bij me hebben gekocht. Ben ik blij mee natuurlijk, daarom kon ik geen "nee" zeggen toen ze vroeg of ik sponsor wilde zijn voor de sloep. Een andere klant van mij heeft de sloep inmiddels in het echt gespot en stuurde me onderstaande foto door (leuk hoor: bedankt!).
Tenslotte nog even over de Italiaanse avond binnenkort. Ik probeer via Neff nog een kok te charteren voor de B46C74N3 VarioSteam combi-oven. Het is m`n best verkochte oven maar volgens mij zijn er maar weinig klanten die echt alle functies gebruiken. Ik weet nog niet of het lukt natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten