Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 3 juni 2013

Chocolate Fudge Cake

Afgelopen februari heb ik geblogd over Chocolate Fudge Cake. Vandaag ben ik samen met de klant van project 592 in Middelburg naar Engeland gegaan voor die Chocolate Fudge Cake.
Naast Chocolate Fudge Cake hebben ze in Engeland nog veel meer leuke en lekkere dingen. Dus even inkopen gedaan natuurlijk bij de lokale supermarkt daar. Ook leuke tijdschriften over wonen en keukens, net even wat anders als wat er in Nederland te koop is.
Omdat er wel meer mensen zin hadden om met ons mee te gaan zijn we met drie vliegtuigen naar Engeland gevlogen vandaag. Een kennis van me vloog ook mee met haar vliegtuig en een andere klant van me is ook mee geweest met z`n eigen toestel. De foto`s van ons vluchtje van vandaag staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten