Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 juni 2013

Nieuwe showroomkeuken

Al een hele poos ben ik aan het piekeren wat ik met de ruimte ga doen waar ik eerst de Snaidero Terra showroomkeuken had staan. Op dit moment staat er tijdelijk een Bulthaup systeem 20 keuken, maar dat is wat mij betreft geen permanente oplossing. Een normale (wat meer behoudende) showroomkeuken (zoals de foto hier onder) terug zetten kan altijd nog. Ik ga dat deze keer eens niet doen.
Eigenlijk heb ik al best veel grote showroomkeukens staan en (niet onbelangrijk); de "oude Terra plaats" is niet groot genoeg. Ik heb er nu lang genoeg over nagedacht en ik ben er uit. Een paar jaar terug blogde ik nog onderstaande foto van een rvs eiland. Zoiets gaat het dus worden.
Ik heb er nog wat meer plaatjes van opgezocht, ik denk dat zo`n eiland wel een leuke aanvulling is op de showroom. Het is weer eens wat anders en dat is natuurlijk gewoon erg leuk. Een keuken op pootjes is misschien wat minder praktisch (er komt wat meer stof onder), maar er staan al genoeg super praktische keukens in de showroom. Ik ga het gewoon doen. Nu nog even de details bepalen.
Ik heb gekozen voor een handige maat die veel mensen kwijt kunnen, dus zo`n 244x100cm. Ik heb dan zelf ook nog genoeg loopruimte rondom het eiland over in de showroom. Voor de nieuwe showroomkeuken ga ik voor volledig greeploos, dat ziet er gewoon goed uit. Hieronder alvast een impressie van hoe het er nu uitziet in de pc. Ik ben nog wat aan het fröbelen, maar zoiets gaat het wel worden (o ja, ik moet nog wat leuks bedenken voor de "special paint" op de muur). Misschien dat ik een leuk Italiaans thema ga doen (Fiat 500 classic/wijn/pasta/prosciutto).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten