Jullie hebben de afgelopen tijd al een paar keer iets kunnen lezen over de Snaidero keuken van project 1210 in Serooskerke. Gisteren liet ik al een foto zien, en vandaag deel ik er nog één. De klant was zo enthousiast dat hij speciaal langs kwam in de showroom om de foto’s te laten zien.
Op de foto’s van klant de keuken nog niet "gestyled". De woning van klant wordt nog verbouwd, dus er zit ook nog beschermfolie op sommige kasten. Wat de klant heel mooi vindt dat is het Laurent werkblad in keramiek. Wat het extra bijzonder maakt, is dat het blad is doorgezet in de zijpanelen van het eiland (stollen). Het is een leuke variatie op het G18 thema (daar is de keuken eigenlijk van afgeleid).
Het is niet voor niets dat keramiek, en zeker een blad als Laurent, populair is. De kwaliteiten zijn indrukwekkend: het is namelijk:
- Een onderhoudsvriendelijk oppervlak.
- Hygiënisch: Het niet-poreuze oppervlak neemt geen vloeistoffen op.
- Het is een materiaal dat een ongeëvenaarde uitstraling combineert met een hoog gebruiksgemak.
Toch is het goed om ook stil te staan bij een ander aspect. Op dit blog hebben we eerder gesproken over keramiek dat gebroken is. Ook bij dit project is het blad vóór de montage, nog bij de leverancier, gebroken.
Het is een eigenschap van het materiaal: ondanks alle kracht is keramiek niet onverwoestbaar en kunnen de randen kwetsbaar zijn bij een harde impact. Dat is geen geheim.
Wat dit verhaal voor mij zo mooi en positief maakt, is de insteek van de klant. Hij is zich volledig bewust van deze kwetsbaarheid. Hij weet dat het blad risico's met zich meebrengt, maar hij heeft er bewust voor gekozen. Waarom? Omdat hij de schoonheid, de uitstraling en het gevoel van het Laurent blad simpelweg overweldigend vindt. Hij neemt het risico voor lief, omdat de esthetische meerwaarde voor hem zwaarder weegt.
En dat is precies waar het bij een dergelijke keuken om draait: een weloverwogen keuze maken waar je 100% achter staat, wetende wat de voor- en nadelen zijn. Het is een teken van passie voor design en vakmanschap. Deze klant geniet nu volop van zijn prachtige keuken, en ik kan niet wachten om binnenkort, als de verbouwing helemaal klaar is, de definitieve foto's te kunnen maken en met jullie te delen. Wordt vervolgd!
PS: Omdat de foto's van de klant tijdens de verbouwing zijn gemaakt, heb ik er twee foto's bij gezocht van een Laurent blad in een "gestylde" keuken. Daar zie je ook hoe mooi de stollen (zijpanelen) van het eiland in hetzelfde materiaal zijn uitgevoerd. Puur ter inspiratie!
Op dit blog wil ik regelmatig nieuws melden over Italiaanse design keukens en aanverwante zaken. Copyright© Snaidero Concept Store (www.snaiderokeukens.nl).
zaterdag 20 juni 2026
Werkbladen in Laurent keramiek
Labels:
keramiek werkblad,
keuken,
laurent,
snaidero,
snaidero keuken
Locatie:
Serooskerke, Nederland
vrijdag 19 juni 2026
Snaidero keuken van project 1226 ingemeten
Zoals ik gisteren al schreef op het blog; gisteravond is de Snaidero keuken van project 1226 ingemeten.
Deze Snaidero keuken komt in een bestaande woning in Schilde te staan (in de buurt van Antwerpen).
De oude keuken bij klant was nog opgesteld, dus heel precies meten kon ik niet. Maar ik heb vandaag in elk geval de nieuwe keuken voor klant kunnen bestellen in Italië.
Vandaag kwam ook de klant van project 1210 in Serooskerke langs hier in de showroom. Hij was heel blij met de keuken en gaf me een foto van de Snaidero keuken zoals deze er nu bij staat zodat ik het met jullie kan delen.
Er zit nog beschermfolie op de keuken en het is niet "opgemaakt" voor de foto maar zoals jullie zien is het Laurent werkblad doorgezet met zijpanelen aan weerszijden van het eiland. Toch ook een leuke variatie op het G18 thema.
Binnenkort (als de verbouwing bij klant klaar is) hoop ik zelf foto`s te maken van de nieuwe keuken van deze klant. Wordt vervolgd.
Deze Snaidero keuken komt in een bestaande woning in Schilde te staan (in de buurt van Antwerpen).
De oude keuken bij klant was nog opgesteld, dus heel precies meten kon ik niet. Maar ik heb vandaag in elk geval de nieuwe keuken voor klant kunnen bestellen in Italië.
Vandaag kwam ook de klant van project 1210 in Serooskerke langs hier in de showroom. Hij was heel blij met de keuken en gaf me een foto van de Snaidero keuken zoals deze er nu bij staat zodat ik het met jullie kan delen.
Er zit nog beschermfolie op de keuken en het is niet "opgemaakt" voor de foto maar zoals jullie zien is het Laurent werkblad doorgezet met zijpanelen aan weerszijden van het eiland. Toch ook een leuke variatie op het G18 thema.
Binnenkort (als de verbouwing bij klant klaar is) hoop ik zelf foto`s te maken van de nieuwe keuken van deze klant. Wordt vervolgd.
Labels:
keuken,
project 1226,
snaidero,
snaidero keuken
Locatie:
2970 Schilde, België
donderdag 18 juni 2026
B3 XL iets aangepast
Een korte update vandaag. Jullie weten nog dat ik laatst zat te broeden op de nieuwe showroomkeuken met de Gaggenau B3 XL? Nou, ik dacht dat ik er was, maar dus toch niet.
Het oude concept had nog een tafel/bargedeelte, maar hoe langer ik ernaar keek, hoe meer ik voelde dat het niet klopte. Ik ben er namelijk achter dat een tafel of bar van Corian er voor mijn gevoel pas echt goed uitziet als je er dikte in kunt aanbrengen. En dat past juist niet bij deze keuken. Door de greeplijsten op de lades moet ik hier eigenlijk naar een dun, strak blad gaan. Dat waren twee totaal verschillende werelden die niet samen wilden gaan.
Dus heb ik de knoop doorgehakt: het bargedeelte gaat eruit. In plaats daarvan komen er meer lades, waardoor het geheel een stuk rustiger en minimalistischer oogt. Ik heb even snel een tekening gemaakt van het nieuwe idee en ik moet zeggen: ik denk dat ik hier wel fans voor ga krijgen.
Dan nog even wat anders. Vandaag stond de vervoerder van Snaidero weer voor de deur om nieuwe keukens te lossen. Het magazijn puilt weer uit en de voorraad is weer lekker aangevuld. Niks spectaculairs aan een vrachtwagen op zich, maar wat wél bijzonder is, is dat er deze keer de onderkasten voor het nieuwe eiland van de G20 bij zaten! De nieuwe G20 krijgt een mat Champagne eiland in plaats van hoogglans.
Tenslotte: ik ga zo meteen de auto in voor een ritje naar Schilde (bij Antwerpen). Daar heb ik laatst een Snaidero keuken verkocht (project 1226) en ik moet nu de maten opnemen. Dit is een keuken met een passagedeur, maar daarover later meer.
Het oude concept had nog een tafel/bargedeelte, maar hoe langer ik ernaar keek, hoe meer ik voelde dat het niet klopte. Ik ben er namelijk achter dat een tafel of bar van Corian er voor mijn gevoel pas echt goed uitziet als je er dikte in kunt aanbrengen. En dat past juist niet bij deze keuken. Door de greeplijsten op de lades moet ik hier eigenlijk naar een dun, strak blad gaan. Dat waren twee totaal verschillende werelden die niet samen wilden gaan.
Dus heb ik de knoop doorgehakt: het bargedeelte gaat eruit. In plaats daarvan komen er meer lades, waardoor het geheel een stuk rustiger en minimalistischer oogt. Ik heb even snel een tekening gemaakt van het nieuwe idee en ik moet zeggen: ik denk dat ik hier wel fans voor ga krijgen.
Dan nog even wat anders. Vandaag stond de vervoerder van Snaidero weer voor de deur om nieuwe keukens te lossen. Het magazijn puilt weer uit en de voorraad is weer lekker aangevuld. Niks spectaculairs aan een vrachtwagen op zich, maar wat wél bijzonder is, is dat er deze keer de onderkasten voor het nieuwe eiland van de G20 bij zaten! De nieuwe G20 krijgt een mat Champagne eiland in plaats van hoogglans.
Tenslotte: ik ga zo meteen de auto in voor een ritje naar Schilde (bij Antwerpen). Daar heb ik laatst een Snaidero keuken verkocht (project 1226) en ik moet nu de maten opnemen. Dit is een keuken met een passagedeur, maar daarover later meer.
Labels:
b3xl,
champagne,
corian,
g20,
gaggenau,
gaggenau keuken,
project 1226,
snaidero,
snaidero keuken
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
zaterdag 13 juni 2026
Gaggenau G20 keuken in Arnhem (project 1199)
Zoals jullie weten staat hier in de keukenshowroom de Gaggenau G20 keuken. Deze keuken is uiteraard ook bij klanten geplaatst en (bijna) elke klant past er wel iets in aan om hem nog te personaliseren – een kwestie van de optielijst aanvinken.
Vandaag laat ik jullie de G20 keuken zien van project 1199 in Arnhem.
De klant heeft de inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging laten vervallen en koos voor een Falmec Twister eilandafzuigkap met bipolaire ionisatie (afvoerloos). Daardoor zit er geen “gat/vetput” meer in het midden van de kookplaat, maar een normale 80 cm brede inductiekookplaat van Gaggenau.
Verder heeft de klant een extra Gaggenau oven gekozen: twee dezelfde ovens naast elkaar. Alleen de scharnierrichting wijkt af – eentje links, eentje rechts. Praktisch én symmetrisch.
Wat meteen opvalt:
In de showroom heeft het eiland zijpanelen in Champagne. In Arnhem zijn die zijpanelen vervallen – daarvoor in de plaats komen zijpanelen in de kleur van het Taj Mahal blad (ook bij project 1205 heb ik datzelfde gedaan).
Over dat Taj Mahal blad gesproken: vanmorgen sprak ik de klant nog. Volgens hem is het een heel fijn en onderhoudsvriendelijk werkblad. “Je ziet er amper wat op” – fijn om te horen!
🎯 Het mooiste detail vind ik persoonlijk de greeploze vouwdeurkast.
In de showroom kon ik geen vouwdeurkast kwijt, dus zit de vaatwasser gewoon onder het werkblad. Maar in Arnhem had ik wél meer ruimte. Vandaar dat er een greeploze vouwdeurkast in zit (net als bij mij thuis).
In die vouwdeurkast vind je:
- een op hoogte ingebouwde vaatwasser
- een wijnkoeler ernaast
- een verstopt RVS werkblad voor je koffiemachine en dergelijke (de achterwand van de vouwdeurkast is ook weer in Taj Mahal uitgevoerd)
Vandaag laat ik jullie de G20 keuken zien van project 1199 in Arnhem.
De klant heeft de inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging laten vervallen en koos voor een Falmec Twister eilandafzuigkap met bipolaire ionisatie (afvoerloos). Daardoor zit er geen “gat/vetput” meer in het midden van de kookplaat, maar een normale 80 cm brede inductiekookplaat van Gaggenau.
Verder heeft de klant een extra Gaggenau oven gekozen: twee dezelfde ovens naast elkaar. Alleen de scharnierrichting wijkt af – eentje links, eentje rechts. Praktisch én symmetrisch.
Wat meteen opvalt:
In de showroom heeft het eiland zijpanelen in Champagne. In Arnhem zijn die zijpanelen vervallen – daarvoor in de plaats komen zijpanelen in de kleur van het Taj Mahal blad (ook bij project 1205 heb ik datzelfde gedaan).
Over dat Taj Mahal blad gesproken: vanmorgen sprak ik de klant nog. Volgens hem is het een heel fijn en onderhoudsvriendelijk werkblad. “Je ziet er amper wat op” – fijn om te horen!
🎯 Het mooiste detail vind ik persoonlijk de greeploze vouwdeurkast.
In de showroom kon ik geen vouwdeurkast kwijt, dus zit de vaatwasser gewoon onder het werkblad. Maar in Arnhem had ik wél meer ruimte. Vandaar dat er een greeploze vouwdeurkast in zit (net als bij mij thuis).
In die vouwdeurkast vind je:
- een op hoogte ingebouwde vaatwasser
- een wijnkoeler ernaast
- een verstopt RVS werkblad voor je koffiemachine en dergelijke (de achterwand van de vouwdeurkast is ook weer in Taj Mahal uitgevoerd)
Labels:
g20,
g20 keuken,
gaggenau,
gaggenau keuken,
keuken arnhem,
keukenshowroom,
project 1199,
taj mahal,
vouwdeurkast
Locatie:
Arnhem, Nederland
vrijdag 12 juni 2026
B3 XL keuken met Gaggenau
Hier in de showroom staat de B3 showroomkeuken (foto hieronder). Een Corian keuken als wandopstelling.
De B3 kun je uiteraard in meer opstellingen krijgen. Zo heb ik laatst ook een hoekopstelling B3 verkocht hier op Arnemuiden.
Ik ben zelf wel heel enthousiast over de B3. Het is (door de Corian deuren) een hele duurzame keuken (degelijk en reparabel). Ook is de keuken heel tijdloos qua design.
Wat ik ook een sterk punt van de B3 vind is dat de kleur van het werkblad exact hetzelfde is als de kleur van de keukendeuren (immers allebei hetzelfde Corian).
Daarom wil ik nóg zo`n keuken in de showroom neer zetten, maar dan een grotere versie. Ik noem `m dus B3 XL.
Een B3 eiland met een hoge kastenwand er achter, uiteraard voorzien van een Gaggenau set met apparatuur.
Uiteraard kun je de hoge kasten die achter het Corian eiland eveneens in wit Corian uitvoeren.
Het wordt dan een compleet witte keuken zoals de Bulthaup keuken die nu bij project 1225 in Naarden staat.
Ik heb wat plaatjes bijgevoegd bij dit berichtje van zo`n witte keuken met wit blad. Alleen bij mij is het straks natuurlijk nog strakker omdat het greeploos is én omdat er geen kleurverschil zit in de kleuren wit.
Voor het concept wat ik voor ogen heb voor de B3 XL wil ik het anders doen. Ik wil het eikenhout wat ik nu in de "boiserie" van de B3 heb gebruikt juist toepassen voor de kolomkasten.
Ik vind persoonlijk namelijk dat het eikenhout heel goed past bij het maagdelijk witte van de B3 keuken (immers strak/wit Corian).
Hier onder een tekening die ik gemaakt heb van het nieuwe concept (het is nog niet in beton gegoten).
De B3 kun je uiteraard in meer opstellingen krijgen. Zo heb ik laatst ook een hoekopstelling B3 verkocht hier op Arnemuiden.
Ik ben zelf wel heel enthousiast over de B3. Het is (door de Corian deuren) een hele duurzame keuken (degelijk en reparabel). Ook is de keuken heel tijdloos qua design.
Wat ik ook een sterk punt van de B3 vind is dat de kleur van het werkblad exact hetzelfde is als de kleur van de keukendeuren (immers allebei hetzelfde Corian).
Daarom wil ik nóg zo`n keuken in de showroom neer zetten, maar dan een grotere versie. Ik noem `m dus B3 XL.
Een B3 eiland met een hoge kastenwand er achter, uiteraard voorzien van een Gaggenau set met apparatuur.
Uiteraard kun je de hoge kasten die achter het Corian eiland eveneens in wit Corian uitvoeren.
Het wordt dan een compleet witte keuken zoals de Bulthaup keuken die nu bij project 1225 in Naarden staat.
Ik heb wat plaatjes bijgevoegd bij dit berichtje van zo`n witte keuken met wit blad. Alleen bij mij is het straks natuurlijk nog strakker omdat het greeploos is én omdat er geen kleurverschil zit in de kleuren wit.
Voor het concept wat ik voor ogen heb voor de B3 XL wil ik het anders doen. Ik wil het eikenhout wat ik nu in de "boiserie" van de B3 heb gebruikt juist toepassen voor de kolomkasten.
Ik vind persoonlijk namelijk dat het eikenhout heel goed past bij het maagdelijk witte van de B3 keuken (immers strak/wit Corian).
Hier onder een tekening die ik gemaakt heb van het nieuwe concept (het is nog niet in beton gegoten).
Labels:
b3 xl,
corian,
gaggenau,
keuken,
showroomkeuken
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
donderdag 11 juni 2026
Snaidero keuken in Naarden (1225)
Afgelopen dinsdag ben ik in Naarden geweest om de Snaidero keuken van project 1225 in te meten. De klant van dit project heeft een bestaande woning gekocht met daarin een witte (volgens mij Bulthaup) keuken met Gaggenau apparatuur.
Deze keuken gaat vervangen worden door een Snaidero keuken in more or less dezelfde opstelling maar dan in Grigio Cemento matte lak. De apparaten worden opnieuw Gaggenau (maar dan de huidige serie uiteraard).
Bij de Grigio Cemento kleur combineer ik vaak wit Corian. Maarrrrr, bij deze klant dus niet! De klant had eigenlijk wel Corian uitgezocht maar nu gaan ze toch voor composiet. Composiet is is net even wat minder strak/steriel.
Hier onder nog een afbeelding van zo`n Grigio Cemento keuken maar dan juist met een kwartsiet werkblad. Kwartsiet is trouwens natuursteen en geen composiet. Is ook wel een wat andere prijsklasse.
Deze keuken gaat vervangen worden door een Snaidero keuken in more or less dezelfde opstelling maar dan in Grigio Cemento matte lak. De apparaten worden opnieuw Gaggenau (maar dan de huidige serie uiteraard).
Bij de Grigio Cemento kleur combineer ik vaak wit Corian. Maarrrrr, bij deze klant dus niet! De klant had eigenlijk wel Corian uitgezocht maar nu gaan ze toch voor composiet. Composiet is is net even wat minder strak/steriel.
Hier onder nog een afbeelding van zo`n Grigio Cemento keuken maar dan juist met een kwartsiet werkblad. Kwartsiet is trouwens natuursteen en geen composiet. Is ook wel een wat andere prijsklasse.
Labels:
1225,
bulthaup,
gaggenau,
keuken,
keuken naarden,
naarden,
snaidero,
snaidero keuken
Neff stoomlade N19DJ01Y0
Op het blog heb ik het vaker gehad over de Neff N19DJ01Y0 stoomlade. Neff stond er mee op beurzen (MOW en EuroCucina) maar ze waren nog niet leverbaar.
Opeens stonden er hier drie stuks op de stoep! Ik denk dat ze heel lang in de boot zaten want (dat zag ik op de doos staan) "Made-in-China".
Zodra ik `m heb ingebouwd hoop ik `m te gaan proberen. Ik houd jullie op de hoogte.
Opeens stonden er hier drie stuks op de stoep! Ik denk dat ze heel lang in de boot zaten want (dat zag ik op de doos staan) "Made-in-China".
Zodra ik `m heb ingebouwd hoop ik `m te gaan proberen. Ik houd jullie op de hoogte.
Labels:
n19dj01yo,
neff n19dj01y0,
neff stoomlade
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
woensdag 10 juni 2026
G20 keuken uitverkocht
Afgelopen zaterdag heb ik de G20 keuken verkocht aan een klant van project 1227 in Velp (bij Arnhem). In deze showroomkeuken zat nog een set 200 serie apparaten van Gaggenau (oven en magnetron).
Dit was mijn laatste setje 200 serie in de showroom. Zodoende ben ik nu helemaal los. De nieuwe showroomkeuken heb ik besteld. In de hoge kast komt geen Gaggenau magnetron meer terug. Ik wil de G20 keuken voortaan met alleen een grote Gaggenau oven aanbieden. Ik vind in de nieuwe serie de magnetron wat minder "compatible" met de oven. Je ziet op onderstaande foto dat het "raam" zeg maar bij de oven breder is als bij de magnetron. Ook het display van de magnetron wijkt af ten opzichte van de oven.
Zoals gezegd. Er komt een nieuwe G20 keuken. De G20 keuken an-sich blijft dus gewoon leverbaar.
Hier onder tenslotte nog de video van de G20 keuken zoals deze op dit moment staat opgesteld. Zodra de nieuwe opstelling klaar is hoop ik ook van die keuken een video te maken.
Dit was mijn laatste setje 200 serie in de showroom. Zodoende ben ik nu helemaal los. De nieuwe showroomkeuken heb ik besteld. In de hoge kast komt geen Gaggenau magnetron meer terug. Ik wil de G20 keuken voortaan met alleen een grote Gaggenau oven aanbieden. Ik vind in de nieuwe serie de magnetron wat minder "compatible" met de oven. Je ziet op onderstaande foto dat het "raam" zeg maar bij de oven breder is als bij de magnetron. Ook het display van de magnetron wijkt af ten opzichte van de oven.
Zoals gezegd. Er komt een nieuwe G20 keuken. De G20 keuken an-sich blijft dus gewoon leverbaar.
Hier onder tenslotte nog de video van de G20 keuken zoals deze op dit moment staat opgesteld. Zodra de nieuwe opstelling klaar is hoop ik ook van die keuken een video te maken.
Labels:
g20,
gaggenau magnetron,
gaggenau minimalistic,
gaggenau showroomkeuken,
minimalistic,
showroomkeuken
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
vrijdag 5 juni 2026
Gaggenau RW204070 wijnkoeler
Inmiddels heb ik de nieuwe Gaggenau wijnkoeler RW204070 in de showroom. Dit is een onderbouw wijnkoeler met twee gescheiden klimaatzones voor in totaal zo`n 38 flessen wijn. Eigenlijk zo`n beetje hetzelfde idee als de wijnkoeler die ik voorheen vaak van Neff verkocht.
Bij de RW204070 kan er een Snaidero deur op gemonteerd worden, super chique natuurlijk. De wijnkoeler gaat dan greeploos met tip-on open. De breedte van deze wijnkoeler is 60cm.
Het is een hoog model (86cm) onderbouw wijnklimaatkast voorzien van 2 temperatuurzones. Er is ruimte voor 38 flessen. Een greep is zoals gezegd niet nodig vanwege het push-to-open systeem. Het donkere interieur en de instelbare sfeervolle interieur verlichting (3000K) dragen bij aan het luxe gevoel in de nieuwe Snaidero keuken.
De luchtvochtigheid is bij deze wijnklimaatkast te verhogen. Hierdoor drogen je kurken niet uit. Bij wijnflessen met schroefdop is deze functie uiteraard niet nodig.
De temperatuur is instelbaar tussen de plus 5 en plus 20 graden en de lades zijn heel chique uitgevoerd in eikenhout (gecombineerd met aluminium).
Uiteraard zit er ook LED verlichting in (3000k). Deze heeft automatische dimfunctie bij openen en sluiten van de deur.
Bij de RW204070 kan er een Snaidero deur op gemonteerd worden, super chique natuurlijk. De wijnkoeler gaat dan greeploos met tip-on open. De breedte van deze wijnkoeler is 60cm.
Het is een hoog model (86cm) onderbouw wijnklimaatkast voorzien van 2 temperatuurzones. Er is ruimte voor 38 flessen. Een greep is zoals gezegd niet nodig vanwege het push-to-open systeem. Het donkere interieur en de instelbare sfeervolle interieur verlichting (3000K) dragen bij aan het luxe gevoel in de nieuwe Snaidero keuken.
De luchtvochtigheid is bij deze wijnklimaatkast te verhogen. Hierdoor drogen je kurken niet uit. Bij wijnflessen met schroefdop is deze functie uiteraard niet nodig.
De temperatuur is instelbaar tussen de plus 5 en plus 20 graden en de lades zijn heel chique uitgevoerd in eikenhout (gecombineerd met aluminium).
Uiteraard zit er ook LED verlichting in (3000k). Deze heeft automatische dimfunctie bij openen en sluiten van de deur.
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
Keramiek werkblad bij klant van project 1210 in Serooskerke
Gisteren schreef ik over de herkansing inzake het werkblad van project 1210 in Serooskerke.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien is het blad heel. Ook hangt de onderbouw spoelbak (RVS) er onder. Bij keramiek is onderbouw niet de meest gangbare keuze vanwege kans op chippen (de leverancier adviseert integratie). Deze klant heeft echter bewust voor onderbouw gekozen.
Ook de zijpanelen van het eiland zijn geleverd. Deze zijn gemaakt van hetzelfde keramiek (Laurent). Binnenkort komt een specialist van de leverancier ze passend maken, polijsten en verlijmen. Dat gaat dan in verstek.
Op de foto's zie je dat deze Snaidero keuken nog in de beschermfolie zit. De verbouwing bij de klant is immers nog in volle gang – er lopen nog bouwvakkers rond.
Hier onder tenslotte nog een afbeelding van zo`n zelfde keramiek werkblad met zijpanelen in verstek (zo wordt het dus).
Ook de zijpanelen van het eiland zijn geleverd. Deze zijn gemaakt van hetzelfde keramiek (Laurent). Binnenkort komt een specialist van de leverancier ze passend maken, polijsten en verlijmen. Dat gaat dan in verstek.
Op de foto's zie je dat deze Snaidero keuken nog in de beschermfolie zit. De verbouwing bij de klant is immers nog in volle gang – er lopen nog bouwvakkers rond.
Hier onder tenslotte nog een afbeelding van zo`n zelfde keramiek werkblad met zijpanelen in verstek (zo wordt het dus).
Labels:
keramiek,
keuken,
laurent,
project 1210,
snaidero,
snaidero keuken
Locatie:
Serooskerke, Nederland
donderdag 4 juni 2026
Herkansing voor keramiek werkblad
Onlangs had ik een berichtje op het blog gezet over het keramiek werkblad wat was gebroken bij project 1210. Vanmorgen vroeg was het zover: het nieuwe keramieken werkblad is bij de klant bezorgd. De klant belde me net: het blad is gearriveerd. Vandaag is dus de herkansing.
Zometeen gaat een monteur naar de klant om het blad er op te leggen. Gelukkig zorgt de klant voor een paar extra sterke mannen, want zo’n werkblad is zwaar, onhandig groot én kwetsbaar. Erop leggen doe je niet alleen.
Nu heb ik nog geen foto’s van het nieuwe blad (die komen later). Dus voor de sfeer gebruik ik een foto die ik onlangs op de keukenbeurs Eurocucina in Milaan maakte. Je ziet er een RVS keukeneiland met een rvs blad.
Bij de klant van project 1210 in Serooskerke is het eiland van de keuken eveneens in RVS uitgevoerd. Alleen is er één groot verschil: mijn RVS heeft een transparante laklaag – een soort vernis. Het oogt daardoor net even anders dan het blanke RVS van de beursfoto. Het “geverfde” RVS is minder vlekgevoelig en krijgt een warme, bronzen zweem mee. Stijlvol én praktisch.
Zometeen gaat een monteur naar de klant om het blad er op te leggen. Gelukkig zorgt de klant voor een paar extra sterke mannen, want zo’n werkblad is zwaar, onhandig groot én kwetsbaar. Erop leggen doe je niet alleen.
Nu heb ik nog geen foto’s van het nieuwe blad (die komen later). Dus voor de sfeer gebruik ik een foto die ik onlangs op de keukenbeurs Eurocucina in Milaan maakte. Je ziet er een RVS keukeneiland met een rvs blad.
Bij de klant van project 1210 in Serooskerke is het eiland van de keuken eveneens in RVS uitgevoerd. Alleen is er één groot verschil: mijn RVS heeft een transparante laklaag – een soort vernis. Het oogt daardoor net even anders dan het blanke RVS van de beursfoto. Het “geverfde” RVS is minder vlekgevoelig en krijgt een warme, bronzen zweem mee. Stijlvol én praktisch.
woensdag 3 juni 2026
Snaidero keukens uit Arnemuiden
Vanmorgen stopte de Italiaanse transporteur Girolami weer voor de deur in Arnemuiden. Ze rijden niet alleen voor Snaidero, maar ook voor Oro Caffè (mijn koffie leverancier) en Calligaris (meubels). Allemaal uit de regio Friuli.
Op de foto zie je hoe de vrachtwagen wordt gelost vóór mijn keuken showroom. De spullen zijn weer binnen. Ik kan het dan dus weer sorteren en versturen.
Straks (na mijn werk) moet ik nog even naar Ouddorp. Deze klant leerde ik in 2019 kennen. Ik leverde toen een RVS keuken voor een tweede woning in Rotterdam, project 876.
In 2023 kocht de zoon van klant dezelfde RVS keuken (project 1102) voor een ander Rotterdams appartement. Nu heeft de klant zijn huis in Ouddorp verkocht. Ze gaan verhuizen naar een ander huis in Ouddorp. Voor deze woning willen ze opnieuw de RVS keuken (eigenlijk een afgeleide van de G10 keuken van onderstaande foto). Voor in het tuinhuis van dat huis hebben ze een wat eenvoudiger keuken van Snaidero uitgezocht.
Zodoende hoop ik straks naar de klant te gaan om in te meten en de keukens door te nemen.
Op de foto zie je hoe de vrachtwagen wordt gelost vóór mijn keuken showroom. De spullen zijn weer binnen. Ik kan het dan dus weer sorteren en versturen.
Straks (na mijn werk) moet ik nog even naar Ouddorp. Deze klant leerde ik in 2019 kennen. Ik leverde toen een RVS keuken voor een tweede woning in Rotterdam, project 876.
In 2023 kocht de zoon van klant dezelfde RVS keuken (project 1102) voor een ander Rotterdams appartement. Nu heeft de klant zijn huis in Ouddorp verkocht. Ze gaan verhuizen naar een ander huis in Ouddorp. Voor deze woning willen ze opnieuw de RVS keuken (eigenlijk een afgeleide van de G10 keuken van onderstaande foto). Voor in het tuinhuis van dat huis hebben ze een wat eenvoudiger keuken van Snaidero uitgezocht.
Zodoende hoop ik straks naar de klant te gaan om in te meten en de keukens door te nemen.
Labels:
1102,
g10 keuken,
keukens,
keukenshowroom,
rvs keuken,
snaidero,
snaidero keuken
dinsdag 2 juni 2026
G100 showroomkeuken gewisseld
Zoals jullie weten heb ik onlangs de G100 keukenopstelling verkocht aan Laura. Dit omdat Snaidero gestopt is met de hoogglans metallic lakken. De matte metallic lakken zijn overigens nog wel gewoon leverbaar.
De nieuwe showroomkeuken G100 wordt op dit moment gemonteerd door de Snaidero monteurs. De nieuwe kleur heet Grigio Etna.
De apparaten zijn op zich hetzelfde gebleven alleen is er nu een hele gave Gaggenau RW204070 wijnkoeler bij gekomen.
Als de keuken helemaal klaar is hoop ik een nieuwe video te maken voor jullie.
De nieuwe showroomkeuken G100 wordt op dit moment gemonteerd door de Snaidero monteurs. De nieuwe kleur heet Grigio Etna.
De apparaten zijn op zich hetzelfde gebleven alleen is er nu een hele gave Gaggenau RW204070 wijnkoeler bij gekomen.
Als de keuken helemaal klaar is hoop ik een nieuwe video te maken voor jullie.
Labels:
g100,
gaggenau,
gaggenau wijnkoeler,
keukenopstelling,
showroomkeuken
Locatie:
Arnemuiden, Nederland
Abonneren op:
Posts (Atom)




























