Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 26 juni 2013

Snaidero keuken in Venray

Monteur Steef is op dit moment nog bezig in Venray om Snaidero keuken project 606 af te ronden. Aan een vriend van deze klant in Venray heb ik onlangs een Snaidero Ola 20 keuken verkocht. Klanten-via-klanten binnen krijgen is natuurlijk altijd leuk. Deze Ola 20 keuken hoop ik medio september/oktober uit te gaan leveren (ik ben nog afhankelijk van de planning van de aannemer van deze klant).
Als Steef in Venray klaar is hoopt `t ie nog even terug te gaan naar Houthalen (in België) om Snaidero project 599 af te ronden. Deze klant liep nogal uit met de planning van hun verbouwing, vandaar dat Steef deze keuken nu opeens met spoed "tussendoor" moet gaan plaatsen. Vorige week is Steef hier al twee hele dagen bezig geweest, ik denk dat hij nu nog een ochtend werk heeft.
Eigenlijk stonden Jan en Joop voor deze keuken in Houthalen ingepland, maar ze hebben het nu te druk. Ze staan voor deze week trouwens ingepland bij Snaidero project 594 in Ovezande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten