Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 14 juni 2013

Open huis bij de Snaidero Concept Store

Vanavond heb ik hier de Italiaanse avond in de showroom, leuk! Ik verwacht best veel bezoekers eigenlijk. Gewoon een "open huis" met San Daniele Prosciutto, Italiaanse wijn en kok Leon met de Neff VarioSteam oven. Voor wie de wijn straks lekker vindt, de wijn is te bestellen bij Ben. Ben kan de wijn naderhand bezorgen of opsturen.
Even heel wat anders, maar toch wel interessant. Afgelopen weekend had ik een paar klanten uit Zuid Limburg over de vloer die me vertelden over plannen in Limburg die betrekking hebben op mensen daar die gaan nieuw bouwen. Het plan is dat mensen die een nieuw huis gaan bouwen een bestaand huis moeten slopen of geld moeten storten in een fonds zodat de overheid een pand gaat slopen (denk aan 40.000 Euro!). Ze willen zo de leegstand tegen gaan. Lees hier het krantenartikel hier over. Ik denk dat veel consumenten dan toch liever hun eigen huis gaan verbouwen, kostentechnisch is dat toch stukken interessanter (zeker omdat ze nu ook het BTW voordeel hebben).
Tenslotte nog even wat over de plafondafzuigkappen. Ik had even wat leverproblemen, maar heb er gelukkig in het buitenland nog een aantal gevonden. Van de versie met de dubbele afzuigunit van 50cm kan ik nu nog een paar maanden vooruit. Daarna is dit echt afgelopen en moet ik overstappen op een enkele unit van 90cm breed met vaste motor op de unit. Deze kan ik dan loskoppelen en met een extra montageset ($$$ sorry) op afstand monteren. Dit op afstand monteren van de motor doe ik om twee redenen. Ten eerste heb je minder herrie in de keuken en ten tweede heb je minder inbouwhoogte nodig (bij een verlaagd plafond kom je gewoon veel eleganter uit).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten