Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 27 juni 2013

Neff KI1813F30 in de showroom

Gisteren hebben Jan en Joop nog in de showroom gewerkt hier, verschillende apparaten hebben ze vervangen. Zo hebben ze de Neff koelkast uit de S10 showroomkeuken er uit gehaald (gaat met de Ola 20 showroomkeuken mee naar Italië) en vervangen door de nieuwe Neff KI1813F30 koelkast. Wow, wat een verschil zeg. Het is best wel een wat duurdere koelkast als de standaard koelkast die ik verkoop, maar het is ook wel goed te zien waarom. Specificaties zeggen niet zo veel (A++, VitaControl, HydroFresh etc), maar je ziet het gewoon dat Neff hier een veel luxere kast aanbiedt voor een (dan toch) scherpe prijs.
Bij Snaidero keuken project 594 in Ovezande (daar zijn Jan en Joop nu bezig) heb ik ook die Neff KI1813F30 geleverd trouwens. Neff had aanvankelijk het voorgaande model gestuurd, maar die heb ik retour laten halen. Klant wist ook wel dat er een hele mooie opvolger aan zat te komen (ik had de foto`s laten zien van de beurs in Keulen afgelopen januari).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten