Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 juni 2013

Italiaanse design keukens bezorgd

Vanmiddag is de transporteur van Snaidero weer keukens wezen lossen. Het magazijn zit weer eens helemaal vol hier. Ik denk dat ik het magazijn wel moet vergroten want ik kom toch wat ruimte tekort. Jan en Joop hebben het nu even te druk hiervoor. Misschien dat het over een paar maanden wel lukt voor ze om in mijn magazijn te gaan werken. Hoe dan ook, vanmiddag gaat m`n transporteur de eerste keuken wegbrengen. Deze Italiaanse design keuken gaat naar Houthalen in België. Als het een beetje mee zit kan er vandaag ook nog eentje naar Hardinxveld, maar anders toch uiterlijk morgen want het is de bedoeling dat Jan en Joop deze keuken volgende week ook gaan plaatsen.
Voor komende week kan m`n transporteur ook een leuk vrachtje doen. Bij project 602 in Amsterdam moet o.a. het blad uitgeleverd worden. Dit gaat niet via de trap of lift, dus daarom moet het met een hijskraan via het balkon van de buurman op 7 hoog. Wouter (m`n klant) stuurde alvast onderstaande foto ter verduidelijking. Dat wordt nog wel een hele onderneming denk ik om de boel boven te krijgen zo.
Met de toeleverancier van de plafondafzuigkappen heb ik trouwens uitgebreid overleg gehad de afgelopen dagen. De oplossing met de twee kleine afzuigunits gaan er echt uit. Ik krijg er nog een aantal om dit jaar te verkopen, maar daarna stopt het echt. Er komt een nieuwe afzuigunit terug, maar die wordt wel breder (1 x 90cm) én een paar honderd euro duurder. Ik had wat leverproblemen met deze afzuigkappen, maar ik verwacht dat geen enkele klant hier problemen van gaat ondervinden (ik heb nog wat eigen voorraad).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten