Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 19 juni 2013

Nieuw werkblad voor de S13 showroomkeuken

Vandaag staat monteur Steef ingepland om hier het composiet werkblad te vervangen voor de S13 showroomkeuken. Er komt een grotere kookplaatsparing in zodat een klein plekje in het blad (waar ik me heel erg aan stoorde) niet meer zichtbaar is. Dit werkblad ga ik gebruiken voor de nieuwe Snaidero keuken van Petra en Paula in Amsterdam.
Zodra Steef hier klaar is dan is het de bedoeling dat hij nog in Middelburg langs gaat bij de klant van project 613. De nieuwe Italiaanse design keuken inmeten die deze mensen onlangs bij me hebben uitgezocht. Gistermiddag is de transporteur trouwens nog Míele en Neff apparaten wezen brengen hier (Míele en Neff worden vaak met dezelfde transporteur bezorgd). Er zaten weer een paar hoge druk stoomovens bij. De laatste Míele DG4164 hoge druk stoomoven die ik had heb ik gisteren ook verkocht (aan een klant die ook een Ola20 keuken heeft uitgezocht). Ik moet nu dus echt over naar het nieuwe (aanzienlijk duurdere) type. Ik heb nog verschillende offertes voor klanten met de DG4164, jammer voor die mensen maar ik kan daar ook niet aan doen. Over de "nieuwe" Míele hoge druk stoomoven had ik vorige maand al geschreven, verschil ten opzichte van de "oude" zit `m in de apparaatcode en de kleur van de letters in het display (wit i.p.v. geel).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten