Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 4 maart 2013

Snaidero Kube keuken in hoogglans lak in Australië

In Australië doen zowel Míele als Snaidero goede zaken. Vorig jaar deed ik er bijvoorbeeld nog een flinke Míele levering bijvoorbeeld met MasterCool apparaten. In Melbourne is onlangs een flinke Snaidero keuken opgeleverd, hieronder de mooie foto`s van deze Italiaanse design keuken.
Door de electrische opening is het een hele mooie strakke keuken geworden. Alleen gaat de vaatwasser niet electrisch open, daarom zit daar een wit gelakte greep op. Dit heb ik ook zo gedaan bij de Snaidero keuken in Bunschoten. Voor de mensen die écht geen greep willen op de vaatwasser is er ook nog een Smeg vaatwasser met automatische opening. Deze Smeg vaatwasser heb ik een paar keer geleverd, maar ik wil dit niet meer doen nu. Smeg geeft me toch te veel after-sales (ik doe hier ook de afhandeling van de klachten). Hier had ik al eens eerder iets over geblogd.
Nog even over de vaatwasser, bij hele grote ruimtes sta je verder van de keuken af. Je kunt dan (helaas) ook zien dat de plint ingekort moet worden omdat de vaatwasserdeur naar binnen klapt. Het is dus handiger om bij die situaties de vaatwasser uit het zicht te monteren. Bijvoorbeeld op een eiland. Bij hele lage plinten (de 10cm hoge plinten uit de Snaidero Sistema 22 lijn bijvoorbeeld) valt de plintuitsparing ook niet zo op trouwens (als je maar ver genoeg staat ga je op een gegeven moment dat ook wel zien natuurlijk). Hieronder een foto van de situatie met een plint van 15cm.
Over de plint gesproken; omdat bij deze Snaidero keuken een witte vloer is gecombineerd lijkt het net alsof er een witte plint is geleverd. Het is echter een spiegelplint (zie allereerste foto). Bij zo`n spiegelplint lijkt het net alsof de vloer optisch onder de keuken doorloopt. Persoonlijk vind ik dat wel leuk. Bij de Snaidero keuken in Amstelveen vorige week hebben we ook zo`n spiegelplint geleverd, daar is een tegelvloer in stroken gelegd zodat je de voegen van de tegels als het ware door ziet lopen onder de keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten