Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 12 maart 2013

Biddag op Arnemuiden

Veel klanten zijn op dit moment op wintersport, leuk dat ze dan toch even een berichtje sturen. Vanmorgen kreeg ik er bijvoorbeeld eentje van Angelique en Pieter die in Bichelbach (Oostenrijk) die onderstaande foto`s maakten van deze "concurrent" (een Siematic keukenshowroom).
Geen wintersport in Arnemuiden helaas. Volgens het weerbericht zou er vannacht veel sneeuw vallen, maar uiteindelijk viel dat nogal tegen. Voor vanmiddag heb ik een afspraak met een klant uit Kropswolde (Groningen). Die klant zal het vast niet erg vinden dat er hier maar weinig sneeuw ligt.
Morgen is het hier op Arnemuiden trouwens biddag. Veel winkels op Arnemuiden zijn dan gesloten. Ik hoop zelf alleen `s morgens even open te zijn zodat ik dan `s middags vrij heb. Ik heb namelijk met Ingrid afgesproken om nog wat foto`s te maken van de nieuwe S18 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten