Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 9 maart 2013

Snaidero Terra showroomkeuken

Gisteren hebben de monteurs Jan en Joop de Snaidero Terra showroomkeuken geplaatst bij de nieuwe eigenaar in Vlaardingen. Ze hebben hard gewerkt zodat alles in 1 dag klaar was. Ook de meterkast is door Jan en Joop gelijk aangepast voor klant. In korte tijd zijn er nu dus twee redelijk klassieke Snaidero`s uit de showroom uitverkocht (ook de Snaidero Gioconda showroom keuken is weg nu). Ik heb nu nog wel een paar ietwat strakkere showroomkeukens in de uitverkoop staan, maar dat heeft niet zo`n haast. De Snaidero Ola 20 showroomkeuken bijvoorbeeld is een super actueel keukenmodel, dus dat zal wel niet zo heel lang duren denk ik.
Ondertussen heeft Kees de schilder gelijk de muren in de showroom weer gerepareerd. Ook kwamen we er achter dat er onder de showroomkeuken geen tegels waren doorgelegd. M`n leisteen voorraad was op, dus ik heb gisteravond gauw nog leisteen tegels opgehaald met de oldtimer. Volgende week moeten de monteurs weer in Vlissingen aan de slag (2 verschillende projecten). Ik heb gevraagd of ze tussendoor toch even de vloer nog aanhelen hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten