Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 15 maart 2013

Mooie Snaidero keukens

Vorige week hebben Jan en Joop m`n Snaidero Terra showroomkeuken gedemonteerd en geplaatst bij een klant in Vlaardingen. Voor klant natuurlijk heel leuk, maar voor in mijn showroom wel jammer. Ik vind de Terra persoonlijk nog steeds een hele mooie keuken. Ik heb er ook wel hele mooie opstellingen van geplaatst de laatste tijd. Vanmiddag heb ik er eens een paar opgezocht. Deze Snaidero keuken in Antwerpen bijvoorbeeld, of deze Snaidero keuken in Egmond aan den Hoef en deze Snaidero keuken in Woubrugge.
M`n eigen Terra keuken stond hier echter al sinds 2011, dus het werd tijd voor weer eens wat anders. Ik hoop binnenkort in Italië weer wat inspiratie op te doen voor weer wat anders. Er zou een "Terra alternatief" komen vertelden ze bij Snaidero, maar ik weet nog niet precies wat ik mezelf daar bij moet voorstellen. M`n Terra keuken in de showroom was wit met Kambala hout, vond ik zelf wel leuk qua combinatie. Hout is natuurlijk niet geschikt als blad om op te werken, maar als "showblad" / "barblad" heel erg geslaagd zoals ook bij onderstaande keuken.
Deze week zijn Jan, Joop en Steef in Vlissingen aan de slag gegaan bij twee verschillende projecten. Vandaag "leen" ik Joop weer even terug om leisteen vloertegels te leggen op de plaats waar de Snaidero Terra showroomkeuken eerst stond. Ik zet er daarna een Bulthaup systeem 20 keuken terug op die plaats. De aankomende week hopen we in Middelburg te beginnen bij project 592, een wit hoogglans keuken van Snaidero in Bianco Luce. Steef blijft dan in Vlissingen doorwerken. In Vlissingen zijn we voorlopig nog niet klaar trouwens. Hieronder twee foto`s van hoe het er nu uit ziet.
Echt van alles moet er gedaan worden bij deze klant in Vlissingen. Plafonds, muren, kozijnen en nog veel meer. De keuken kan er voorlopig dus nog niet in. Door de "BTW aktie" is het heel interessant voor klanten om dit soort projecten juist nu uit te voeren. Begin vorig jaar hebben we bij een andere klant ook zo`n soort project in Vlissingen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten