Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 november 2011

Snaidero keuken opgeleverd in Zeeland / Heinkenszand

Afgelopen dinsdag ben ik in Heinkenszand geweest bij project 509. De keuken stond al een paar maanden, maar door vakanties e.d. was het niet gelukt om eerder langs te komen om de apparaten uit te leggen. Het was ook niet echt heel hard nodig, klant had namelijk ook al eens een kookles gevolgd bij mij in de showroom.


Naast de nieuwe Snaidero keuken hebben we bij deze klant in Heinkenszand ook de vloeren, badkamer en toilet gedaan. Heel leuk vond ik het dat deze meneer ook met mij mee is geweest om te golfen in Engeland. Kijk voor meer afbeeldingen van dit project op deze projectpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten