Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 november 2011

Roestvrijstalen keuken met witte hoge kasten

Roestvrijstaal is een schitterend materiaal om te gebruiken in de keuken, hierover heb ik natuurlijk al vaker wat geschreven op dit blog. Lekker schoon, degelijk en bijzonder tijdloos (over 10 jaar is het nog steeds "hip").


Zelf heb ik mijn roestvrijstalen showroomkeuken op een wit hoogglans tegelvloer geplaatst, ik vind dat er super strak uitzien. Op de foto hierboven echter is een visgraat parketvloer gebruikt, ziet er wel heel leuk uit qua contrast. Ook bij de keuken in Amsterdam die ik pas geleverd heb is dat zo gedaan. Maar daar moet ik de mooie foto`s nog gaan maken.


Ook bovenstaande roestvrijstalen kasten zijn geplaatst op een houten vloer. Het aanrechtblad bij deze keuken is echter niet in roestvrijstaal maar gebrand natuursteen. Bekijk hier de andere foto`s van deze keuken.