Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 21 november 2011

Showroomkeukens bij de Snaidero Concept Store

Zo richting het einde van het jaar wilde ik weer een aantal showroomkeukens vervangen door een andere Snaidero keuken opstelling. Vandaar dat ik een aantal showroomkeukens extra scherp heb afgeprijsd. Nu ga ik niet alle showroomkeukens melden daar heb ik tenslotte mijn aanbiedingenpagina voor, maar een aantal keukens wil ik toch wel even onder de aandacht brengen.

Snaidero Kube keuken opstelling S13 is een Italiaanse design keuken uitgevoerd in echt hout. Door de oplossing met de vouwdeuren zijn de apparaten uit het zicht weggewerkt. Ook speciaal zijn de plintkasten met doorlopend houtfineer met de kastdeuren. Klik hier voor de actuele prijs van deze showroomkeuken.


Snaidero Kube keukenopstelling S11 is niet voorzien van vouwdeuren maar juist met de apparatuur in het zicht. De houtnerf loopt bij deze Italiaanse design keuken ook door over de deuren, maar dan juist horizontaal. Klik hier voor de prijs voor deze showroomkeuken.


Kijk voor meer showroomkeukens op de aanbiedingenpagina van mijn site!