Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 3 november 2011

Snaidero Way, nieuw keuken model in collectie Snaidero Concept Store

Snaidero heeft een nieuw model aan de collectie toegevoegd. Dit keukenmodel heet de Way. Toen ik van `t voorjaar bij Snaidero was had ik `m al gezien, toch dachten ze nog aan de naam Blanco. Affijn, het is uiteindelijk de Way geworden. Eigenlijk een mix van de Orange en Ola 20, met dan juist doorlopende greeplijsten op de hoge kasten.

Hieronder zijn foto`s te zien van de Way, zoals te zien is gaat het om een keuken in greeploos design. Omdat het een gloednieuw model is heb ik er nog geen monsters van in de showroom. Het boek heb ik uiteraard wel, ook verwacht ik de monsters snel te ontvangen.


Nu nog snel een paar showroomkeukens verkopen op dit nieuwe model te kunnen plaatsen :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten