Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 november 2011

Midzomer Event Zeeland

Gisteravond heb ik een vergadering gehad bij mij in de showroom met de Midzomer Event ondernemers. Bij het Midzomer Event nodigde ik mensen die een keuken bij me hadden gekocht uit om naar Arnemuiden te komen waarbij ze indien gewenst een rondje mee konden vliegen met een Cessna, helicopter of bij de laatste keer zelfs met de Antonov. We hebben het nu vier keer gedaan, maar we hebben met z`n allen besloten dat we het hier voorlopig bij gaan houden. Het is na vier jaar weer tijd voor wat anders. Ik ga dus de komende tijd weer iets nieuws bedenken voor m`n klanten. Ik denk aan iets met Italiaans en eten, maar misschien wordt het iets totaal anders. Hieronder nog wat foto`s van het Midzomer Event voor wie het leuk vindt.









Waar ik trouwens wél mee door wil gaan zijn de vluchten naar Engeland. Veel mensen zijn hier erg enthousiast over, die hoeven dus niet bezorgd te zijn. Het heet dan alleen geen Midzomervlucht meer maar gewoon Headcornvlucht.



Meer foto`s van het Midzomer Event staan hier:

Midzomer Event 2008 en 2009.

Midzomer Event 2010.

Midzomer Event 2011.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten