Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 november 2011

Snaidero keuken opgeleverd in Maassluis (bij Rotterdam).

Afgelopen donderdag avond ben ik in Maassluis geweest voor de oplevering van project 513. Deze Snaidero keuken is geplaatst in een nieuwbouw woning vlak naast de nieuwe waterweg. Vrienden van deze mensen hadden al een Snaidero keuken bij me gekocht, zodoende kwamen we met elkaar in contact.


Mij mijn keukens zit vaak een plafondafzuigkap, maar in deze situatie hebben we bewust gekozen voor de Lumina 180 afzuigkap van Snaidero. Deze keuken vraagt er echt om zo`n object op te hangen, de plafondafzuigkap had in deze situatie toch té strak geweest.


Ook bij deze klant heb ik een Neff inductiekookplaat mogen leveren. Het is de T44T40N0 geworden, een 60cm brede kookplaat met de design rand van Neff. Ook is deze kookplaat standaard voorzien van de Neff TwistPad bedieningsknop. Hieronder de youtube video van de TwistPad van Neff.



De klant is nog bezig met het afwerken van de muren en dergelijke, zodra dat gereed is komen de echte mooie foto`s van deze Snaidero keuken.