Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 november 2011

Snaidero keuken geplaatst in Amsterdam

In Amsterdam heb ik net een nieuwe Snaidero keuken geleverd. Deze keer een roestvrijstalen keuken in een appartement in de buurt van het Overtoom en Vondelpark.


Klant was door haar ouders getipt om eens bij mij langs te komen in de showroom. Heb een voorstel gemaakt voor een roestvrijstalen keuken inclusief een roestvrijstaal aanrechtblad. Klant is hier mee akkoord gegaan en inmiddels is de keuken geplaatst door monteur Mart.


Klant had zelf een aannemer ingeschakeld om de muren opnieuw te stucadoren en de leidingen te verleggen. Zodra deze meneer klaar was is monteur Mart nog even langs geweest om de exacte maten op te nemen. Het ging immers om een u-opstelling, is toch wat anders als een eiland opstelling wat eigenlijk altijd wel past.


Bij het raam had de aannemer een kickspace plintverwarming gemonteerd, kwam alleen een beetje ongelukkig uit omdat we daar de vaatwasser wilden hebben. Zodoende is deze weer verlegd.


Zoals hierboven te zien is heeft klant de keuken in gebruik genomen, ik hoop binnenkort nog even langs te komen om wat betere foto`s te maken. Ik moet toch ook nog langs bij andere klanten in Amsterdam dus combineer het wel even.


Boven de hoge kasten van Snaidero hebben we opzetkasten toegepast zodat deze Snaidero keuken als het ware helemaal dichtgezet is met kasten.

Geen opmerkingen: