Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 december 2012

Snaidero showroom keukens

Altijd leuk om te kijken hoe ze het met showroomkeukens in het buitenland doen vind ik. Bij de Snaidero winkel in Spanje (Artesa in Burgos) staan er 3 Snaidero keukens in de showroom opgesteld (bij mij 10). Spanje is toch een ander land als Nederland, wellicht dat mensen daar sneller van een monstertje een keuken kunnen kopen als hier.
Net als bij mij staat er in Burgos een Snaidero Ola 20 opgesteld. Deze keer een hoekopstelling in zwart mat lak en een antraciet werkblad. Zelf heb ik alleen m`n eiland in zwart gelakt, de kolomkasten heb ik juist in het wit.
Ook staat er een Gioconda landhuiskeuken opgesteld in de Snaidero showroom te Burgos, ook deze Snaidero keuken heb ik opgesteld in Arnemuiden. De vraag is wel voor hoe lang nog, want ik heb de Gioconda keuken als showroom model in de uitverkoop gezet.
De derde en laatste showroomkeuken in Burgos is de Orange van Snaidero. De Snaidero Orange heb ik zelf niet meer opgesteld in de showroom. Ik heb hem vervangen door de S12 Gaggenau keuken.
De Orange keuken in Burgos is toch wel een stuk groter als de Orange die ik in m`n showroom had. Er is een stuk tafel aan het eiland gezet, een heel groot eiland is het nu. Aan het eiland kun je zitten op Snaidero krukjes met bekleding van Ken Scott. Zelf heb ik dat nog nooit in de showroom neergezet, ik verkoop toch meer strakkere barkrukken over het algemeen (en ook geen stoffen bekleding).
Qua apparaten in deze Snaidero Orange showroomkeuken is gekozen voor het Duitse merk Míele. Deze keer in de witte versie. Zelf heb ik ook wel eens met die gedachte gespeeld, maar heb het niet aangedurfd omdat je toch altijd kleurverschil houdt tussen het wit van je keukendeuren en het wit van je inbouwapparaten. Het wit in de keuken is wel erg ver doorgetrokken, zelfs de KWC Eve mengkraan en de zeeppomp zijn wit gespoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten