Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 december 2012

Bulthaup keuken naar Amstelveen

Een paar weken terug heb ik een Snaidero Terra keuken verkocht aan een klant uit Amstelveen, volgende week wordt daar de keuken gedemonteerd door de aannemer van klant maar de nieuwe keuken heb ik natuurlijk nog lang niet binnen.
Omdat klant tussendoor toch ook moet eten wil ik volgende week maar een noodkeuken monteren. Ik heb nog een aantal Bulthaup systeem 20 elementen staan die ik daar mooi voor kan gebruiken. Deze Bulthaup kasten staan de komende tijd dus bij m`n klant in Amstelveen.
Ik wordt trouwens best wel vaak gevraagd of ik m`n Bulthaup kasten wil verkopen (deze kasten worden niet meer gemaakt), maar eigenlijk ben ik dat niet van plan. Enkel m`n Bulthaup Systeem 20 wijnkoeler zou eventueel weg "mogen" (staat niet in de weg). Ik vind het wel een goede service om een noodkeuken te hebben. Ook voor klanten met een badkamer zetten Jan en Joop trouwens altijd een noodbadkamer in. Is toch wel zo handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten