Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 3 december 2012

Oro koffiemachine

Bij de start van het model Snaidero Orange in 2009 werd er ook een Oro Koffiemachine gepresenteerd die hoort bij deze keuken. Ik heb deze machine verschillende keren verkocht en importeerde ook de cups die passen in dit apparaat. Inmiddels levert Oro dit apparaat niet meer, dus kan ik hem (deze Oro koffiemachine) niet meer aanbieden. Volgende dinsdag komt Oro langs om het opvolgende type te presenteren (al wordt het dan niet meer via Snaidero Italië verkocht).
De Oro koffiebonen zelf heb ik trouwens nog genoeg op voorraad. Ook de cups heb ik nu nog steeds op voorraad. Deze cups passen ook op het nieuwe type koffiemachine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten