Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 22 december 2012

Snaidero Acropolis voor showroom?

Binnenkort gaat de Snaidero Terra showroomkeuken weg uit de showroom (verkocht aan een klant uit Vlaardingen). Helaas heb ik nog steeds niets bedacht om op die plaats terug te zetten. Eerst had ik het plan om er weer een strakke keuken terug te zetten. Om heel heel eerlijk te zijn heb ik opeens wel zin om een Snaidero Acropolis in de showroom te plaatsen. Nu past een Acropolis niet op de plaats van de Terra, dus dan moet ik nog meer keukens uitwisselen. Moeilijk hoor, het gaat immers om een behoorlijke investering in de showroom (ook qua ruimte).


De komende vrije dagen kan ik goed gebruiken om nog eens verder te piekeren over deze Italiaanse design keuken. Het is echt een hele aparte keuken, totaal iets anders als wat bij m`n collega`s in de showroom staat. Mooie detailfoto`s van de Acropolis had ik al eerder geblogd overigens.


De Acropolis keuken "speelt ook mee" trouwens in de laatste Thunderbirds film. De Acropolis ziet er dan ook wel een heel geavanceerd uit. Eigenlijk zou ik de Acropolis het beste kwijt kunnen op de plaats waar nu de Snaidero Gioconda staat. Ik heb daarom besloten om deze Gioconda showroomkeuken tijdelijk extra af te prijzen zodat ik de Acropolis eventueel kwijt kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten