Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 31 december 2012

De beste wensen voor 2013!

Oudjaarsdag vandaag, dus het laatste blogbericht weer van 2012. Ik ben toch weer even op de zaak om de boekhouding van 2012 af te sluiten. Ben helemaal bij met de boekhouding dus woensdag morgen kan de boel nog naar de accountant voor de eindcontrole. Ik ben zelf erg tevreden over 2012, was een mooi jaar zakelijk gezien. Leuke projecten met Italiaanse design keukens gedaan. Wat meer omzet buitenland ook dit jaar. Zo was Australië toch wel het verste weg van Arnemuiden. De grap met deze levering in Australië was nog dat Míele per ongeluk de verkeerde koelkast in de doos had gestopt. Gelukkig heeft Míele zelf toen de omruiling geregeld (dat was dan weer fantastisch geregeld).
Verder best veel aangepast in de showroom te Arnemuiden (nieuwe keukens geplaatst). Ook is de showroom iets vergroot voor de badkamers uit Italië. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het met de badkamers nog niet storm loopt. Heb inmiddels wel weer een Italiaanse design badkamer verkocht de afgelopen week, maar ik moet er zelf gewoon nog wat in komen. Qua keukens heb ik gewoon veel meer ervaring (en ook meer showroom opstellingen op dit moment). Heb voor wat betreft de keukens nog wel plannen voor in de showroom. De Acropolis zou bijvoorbeeld heel leuk zijn, maar dan moet ik eerst nog een paar showroom modellen gaan uitverkopen. Rest me nog iedereen te bedanken voor het gestelde vertrouwen in het afgelopen jaar en het allerbeste toe te wensen voor in het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten