Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 december 2012

Snaidero keukens in Zeeland

Gisteravond twee klanten in Zeeland bezocht. Eerst een inmeet afspraak bij een klant in Middelburg voor een Italiaanse design keuken en badkamer. Vervolgens ben ik naar Veere gegaan om de apparaten van de Snaidero Terra keuken uit te leggen die Jan en Joop vorige week hebben gemonteerd. Voor kookles had ik geen tijd, dat wil ik na de jaarwisseling nog eens doen.
Klant is gelukkig blij met de nieuwe keuken. Met name de nieuwe Spring afvloerloze afzuigkap bevalt goed. Heel leuk dat het de allereerste Spring afzuigkap is die is gemonteerd (ik heb er wel meer verkocht trouwens maar die zijn nog niet gemonteerd). Dan nog even wat anders. Stefan was er vanmorgen ook weer (hij werkt 2 ochtenden per week hier). Sinds kort heeft hij een nieuwe robotarm op z`n rolstoel. Inmiddels weet hij hier heel goed mee om te gaan, dus even een korte video gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten