Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 19 december 2012

Snaidero project 582 ingemeten

Gisteravond ben ik naar Den Haag geweest om project 582 in te meten. De keuken past er gelukkig goed in. De bedoeling is dat we de keuken in maart gaan plaatsen (best snel dus). De aannemer wilde graag de (tunnel) gashaard alvast gaan monteren, dus deze breng ik over een paar weken alvast. Project 582 komt in een heel mooi appartement in de binnenstad van Den Haag. Het wordt er echt heel mooi straks.
Op de terugweg zou ik nog naar m`n klant in Vlaardingen gaan, maar dat ging niet meer door. De klant uit Vlaardingen is vandaag in de showroom geweest. Vanavond ook weer druk. Een keuken inmeten in Middelburg en daarna nog naar Veere om de apparaten uit te leggen. Wordt wel laat dus. O ja. Neff heeft sinds kort de nieuwe T54T86N2 inductiekookplaat. Deze kookplaat is met 80cm iets breder als standaard, ook heeft Neff een nieuwe print bedacht die volgens hen wat moderner oogt. De gedachte is dat dit design meer de verschillende losse zones verduidelijkt van de flexinductie. Deze nieuwe Neff kookplaat is per direct leverbaar.
Ook vertelde de Neff vertegenwoordiger dat ik me vergist heb met de koffiemachine (ik had pas geblogd dat ik verwachtte dat er medio april een nieuwe zou komen). De nieuwe Neff koffiemachine komt pas over twee jaar. Het verschil met display blijft dus voorlopig (de andere Neff apparaten hebben SilverLight).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten