Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 30 november 2012

Afzuigkap Lumina 180 voor keukeneilanden

De Lumina 180 eiland afzuigkap is een goed alternatief voor de plafondafzuiging die ik meestal verkoop. Deze afzuigkap is immers op recirculatie leverbaar (kan ook met gat naar buiten hoor) zodat je geen verlaagd plafond nodig hebt. Ook is deze Lumina eiland afzuigkap aanzienlijk goedkoper als de Spring afzuigkap met bipolaire ionisatie.
Vanmorgen zijn er van deze Lumina afzuigkap weer een paar bezorgd vanuit Italië (zijn met de Snaidero vrachtwagen meegekomen), ze zijn toch best wel groot vergeleken met een normale afzuigkap. Het is echter niet zo dat de afzuigkap over de volle breedte even goed afzuigt. Aan de kant waar de motor zit heeft de afzuigkap toch de meeste "power", zie het meer als een brede verlichting boven je eiland.
Deze Lumina afzuigkappen zijn wel erg groot qua verpakking, ik kan ze daarom niet met de pakketdienst meegeven. Hierboven een foto van deze afzuigkappen. Er gaat dus een klein wagentje rijden. De ene Lumina afzuigkap gaat naar een klant in Haarlem en de andere naar Amsterdam. Ik wil ze maandag as. laten bezorgen bij deze mensen. Vanmiddag komt de vervoerder de spullen ophalen hier. Ook komen ze de Snaidero Orange keuken ophalen die de monteurs Jan en Joop maandag gaan monteren in België (Wezemaal). De Orange lijkt op een Way maar heeft in tegenstelling tot de Way kleine openingen op de zijkant van de keukenfronten waar een soort geïntegreerde greep in zit. Op onderstaande foto is dat wel goed te zien.
Nu nog twee offertes maken, ik heb straks klanten en wil eigenlijk toch wel wat offertes klaar maken. Met het nieuwe tekenpakket gaat het steeds beter, dus krijg het wel op tijd klaar denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten