Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 7 november 2012

Keukens in Zeeland

Jan en Joop zijn nog druk bezig in Heinkenszand met project 572. Ze zijn nu de natuursteen tegelvloer aan het leggen (niet alleen in de keuken, maar ook in de woonkamer, slaapkamers, hal etcetera). Ik wil dinsdag as. de Snaidero keuken en Helex haard laten bezorgen bij klant. Jan en Joop moeten namelijk ook eerst nog het plafond monteren en stucadoren, de spullen voor de keuken kunnen ze nu nog niet kwijt.
Vanaf overmorgen zijn Jan en Joop even een paar dagen weg bij project 572, we gaan dan de Snaidero keuken van project 564 in Biggekerke monteren. De ingehuurde tegelzetters kunnen dan nog doorwerken in Heinkenszand. In Biggekerke hoeven we alleen de keuken zelf te doen, dus zijn Jan en Joop weer vlug terug in Heinkenszand. De klant in Biggekerke had trouwens al vaker een keuken bij me gekocht. Ook in hun vorige huis had ik een designkeuken mogen leveren. Daarnet is Snaidero weer keukens wezen lossen hier. Helaas zijn de klanten nog niet zover dat ik ze gelijk kan plaatsen, dus ik zal het voorlopig moeten opslaan hier (aannemers lopen tegenwoordig vaak uit met hun planning). Gelukkig hoef ik niet alles op te slaan in mijn magazijn. UPS kwam gelijk weer Snaidero spullen uit Italië bij me ophalen voor de nabestelling bij project 569 in Erpe Mere (België).
Dan nog wat anders. De (Italiaanse) chauffeur die de Snaidero spullen kwam brengen vond mijn showroom trouwens heel mooi, maar wel saai. Hij vond het heel vreemd dat ik geen rode keuken had staan bijvoorbeeld. Hij kwam zelf met een witte vrachtwagen aanrijden, zo creatief was `t ie zelf dan toch ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten