Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 20 november 2012

Keuken in Zeeland geplaatst (Goes)

Een klant van mij uit Arnemuiden is een poosje terug verhuisd naar Goes (ook in Zeeland). Ook voor de nieuwe woning mocht ik een Snaidero keuken leveren. Deze keer een wit hoogglans keuken met een zwart gepolijst granieten werkblad. Meer foto`s van deze Snaidero keuken staan op deze pagina.
Voor vanavond heb ik afgesproken met een klant uit Amsterdam, we gaan koken met de stoomoven in hun nieuwe Snaidero keuken. Eigenlijk moet ik ook nog een keuken inmeten, ik hoop dat dit vanavond ook nog lukt. Afgelopen zaterdag heb ik namelijk een nieuwe keuken verkocht in Amsterdam. Deze keer een Snaidero Terra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten