Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 november 2012

Rondje boven Zeeland

Gisteren niet op de zaak geweest in verband met vrije dag (dankdag op Arnemuiden). `s Middags nog even met een klant wezen vliegen. Bij deze klant gaan Jan en Joop binnenkort een nieuwe Snaidero keuken plaatsen, deze klant werkt vaak `s avonds dus kon overdag wel even een gaatje vinden om een rondje boven Zeeland te doen.
De klant die mee was woont in Sint Laurens (bij Middelburg), dus even over z`n huis gevlogen natuurlijk. Onderweg nog een buitje regen gehad, dus mooi door de regenboog kunnen vliegen. Gisteren hebben wel veel klanten gebeld trouwens zag ik op m`n mobiel, niet iedereen heb ik terug kunnen bellen want sommige mensen hebben met een verborgen nummer gebeld (geen voicemail ingesproken). Zal wel niet dringend zijn geweest?
Jan en Joop hebben gisteren wel gewerkt, dus kreeg ik weer wat foto`s doorgestuurd uit Duitsland. Als alles mee zit zijn ze vannacht weer thuis in Arnemuiden. Morgen vroeg worden ze namelijk weer verwacht in Veere (ook in Zeeland).
De Snaidero keuken voor Veere wil ik vanmiddag laten bezorgen. De aannemer van klant is nog druk bezig, dus klant wilt graag dat ik zo laat mogelijk kom. De nieuwe keuken van deze mensen is trouwens een Snaidero Terra in Donker Eiken (had ik al eerder aan deze mensen geleverd in hun vorige huis).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten