Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 maart 2022

Snaidero keuken privé

Binnenkort hoop ik te verhuizen naar een andere woning. De huidige woning is verkocht. We gaan ietsje ruimer wonen.

Voor in onze nieuwe woning heb ik uiteraard ook een nieuwe Snaidero keuken besteld. Inmiddels is er al een begin gemaakt aan de montage van deze keuken.
























Net als bij mijn vorige Snaidero keuken privé heb ik gekozen voor 6 hoge kasten in Bianco Artico Lucido ("ieselijk" wit hoogglans). Ik had bedacht om er 2 FullSteam ovens in te doen van Neff. Maar helaas zijn deze niet leverbaar. Ik heb dus van Neff 2 noodovens gekregen.

Online heb ik een 2e hands Míele vrijstaande stoomoven gekocht. Dan kan ik in elk geval stomen. Inbouw combistoomovens zijn ook bij Míele niet leverbaar. Vandaar dat ik dit zo op moet lossen privé. Ik hoop dat het tijdelijk is, maar ik ben bang dat dit probleem (ik bedoel dat luxe apparaten niet leverbaar zijn) voorlopig nog niet is opgelost.

Als de vloer gelegd is kan ook het eiland gemonteerd worden (het eiland zetten we altijd op de afgewerkte vloer). Net als in het vorige huis heb ik gekozen voor roestvrijstaal hoogglans.

Het eiland wordt echter wel wat groter. Ik heb gekozen voor een 360cm lang eiland in plaats van 300cm (je krijgt dan de "droomkeuken").

Ook op het eiland heb ik helaas een manco en dat is de afzuigkap. Ik hoop dat deze met enkele weken wel binnen is.


























Monteur Joop is nu bezig met het leggen van de vloer in de slaapkamers. Ik denk dat ze volgende week ook de vloer beneden kunnen gaan leggen. Dan kunnen ze daarna ook het eiland gaan monteren.

Tenslotte. Hier onder nog de video van de vorige Snaidero keuken privé, maar dit lijkt dus enorm op de nieuwe opstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten