Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 maart 2022

Snaidero keukens gemonteerd / opgeleverd

Vandaag is de vervoerder van Snaidero hier weer keukens wezen lossen. Jan Levien heeft ze voor me in ontvangst genomen. Hij was hier toch om de Snaidero S12 keuken uit de showroom te vervangen.

De vorige S12 keuken gaat naar de klant van project 1043 in Heerhugowaard (planning is eind deze maand).
























Toevallig heb ik begin deze week een andere Snaidero keuken geleverd in Heerhugowaard. Dat is de keuken van project 1027 (onderstaande foto). Die klant heeft gekozen voor een S10 keuken.

Gelukkig had die klant de inbouwapparatuur op mijn advies gehamsterd. We konden daarom deze Snaidero keuken in 1 keer klaar maken.
























De andere monteur (Jan) heeft tenslotte gisteren de Snaidero S11 keuken geplaatst van project 1035 in Middelburg. Zodoende heeft monteur Jan (helaas voor mij) deze week zo goed als niet bij mij in het nieuwe huis kunnen werken.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten