Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 27 oktober 2021

Keuken privé

Mijn vrouw en ik hebben onlangs een ander huis gekocht. Vandaar dat we ons huidige week binnenkort te koop willen zetten.

We willen verhuizen naar een wat ruimere woning hier op Arnemuiden. De afgelopen week zijn de foto`s gemaakt voor de verkoop van de huidige woning.























In het huidige huis heb ik een Snaidero S10 keuken staan.

Een rvs gelakt eiland gecombineerd met hoge kasten in wit hoogglans lak.





















Op dit moment ben ik bezig met het bedenken van onder andere de keuken voor in het volgende huis.

Maar mijn vrouw en ik zijn het er over eens dat we opnieuw een S10 keuken willen. Dus hetzelfde als wat de klant in Amsterdam deed van project 798.





















De keuken bevalt prima, met name de vouwdeurkast is handig als je een open keuken hebt. Dan houd je de keuken wel lekker opgeruimd.

De nieuwe vouwdeurkast wil ik dan met de houten achterwand en binnenlades (geen wijnkoeler meer).

Ook wil ik graag het eiland wat groter. Niet dat het vorige eiland niet groot genoeg was, maar het ziet er nou eenmaal veel stoerder uit een eiland van 360cm breed.

Tenslotte hier onder de video van de huidige S10 keuken bij mij in het huidige huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten