Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 29 maart 2022

Prijsverhoging Snaidero keukens

Onlangs hebben we een aantal prijsverhogingen gehad helaas. Ik hoopte dat het daar bij zou blijven, maar helaas is er weer een nieuwe prijsverhoging doorgevoerd. Deze is behoorlijk (8,5%). Houdt u hier alstublieft rekening mee. Ik zal mijn prijzen moeten aanpassen.



















Afgelopen februari had Snaidero voor de laatste keer de prijzen verhoogd (5% meen ik). De apparaten zijn laatst ook al met 6% in prijs verhoogd.

Gelukkig zijn de materialen van Snaidero wel goed leverbaar. Er wordt op zich netjes uitgeleverd en als er een manco is (een bestekindeling of zo) dan komt het wel redelijk vlot binnen.

Met inbouwapparatuur is het advies nog steeds: hamsteren!. De grootste problemen zitten `m in de ovens en koffiemachines. Met name de koffiemachines zijn echt niet meer leverbaar. Koffiemachines bied ik voorlopig dus ook niet meer aan in mijn offertes.



















Bij Falmec (de leverancier van de afzuigkappen) wordt alles op dit moment goed uitgeleverd met uitzondering van de Falmec Light. Deze afzuigkap wordt met enkele weken waaarschijnlijk ook weer normaal uitgeleverd.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten