Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 24 maart 2022

Snaidero S11 keuken in Zeist (project 1047)

Voor na `t weekend staat de montage op van project 1047 in Zeist. Een Snaidero S11 keuken.

Vandaag is deze door de vervoerder hier bij mij opgehaald. Jan Levien staat ingepland voor de montage van deze Snaidero keuken.



















Ook zijn er vandaag weer een heleboel Snaidero keukens gelost hier in Arnemuiden. De vervoerder van Snaidero heeft deze keukens hier bezorgd zodat ik ze weer kan splitsen en naar de desbetreffende klanten kan versturen.



















Tenslotte. Zoals jullie weten is mijn vliegtuig inmiddels weer klaar (was de hele winter in onderhoud). Ik ben dus nu mijn achterstand aan het inhalen met mensen aan wie ik had beloofd dat ze nog mee mochten vliegen. Ik vlieg nu dus bijna dagelijks. Gisteren toevallig nog even naar Rotterdam geweest (Zestienhoven). Onderstaande foto werd gemaakt door Ronald Vermeulen (thanks).



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten