Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 maart 2022

Nieuwe Snaidero S12 showroomkeuken opgesteld

Zoals ik gisteren al schreef; de Snaidero S12 showroomkeuken is vernieuwd.

Net als de S11 keuken laatst is de S12 keuken nu ook opgesteld in verbeterde versie.

De werkhoogte is iets verhoogd door middel van een titanium greeplijst van 3cm hoog. Ook heb ik de spoelbak iets verder uit de kant gezet. Dit leek me wat fijner. Verder is ook het roestvrijstalen werkblad nu voorzien van de afwerking "orbitaal geslepen". Dit betekent dat het werkblad als het ware is "voorbekrast" in de fabriek.
























Ik hoop binnenkort weer nieuwe video te maken van deze S12 showroomkeuken.

Op verzoek van de klant van Snaidero keuken project 1020 tenslotte nog een foto van de Basil barkruk met zwart lederen zitting.

Normaal heb ik de barkrukken met witte kunststof zittingen, maar tegen meerprijs kunnen de barkrukken dus ook in zwart leer.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten