Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 16 maart 2022

Snaidero keuken privé; eiland geplaatst

Ook vandaag hebben de mannen gewerkt aan mijn woning privé. Het eiland van mijn Snaidero keuken is inmiddels geplaatst. Het wachten is helaas nog op de afzuigkap. Hier zijn helaas nog steeds leverproblemen mee. Nog even afwachten dus.



















Zelf heb ik ook nog gewerkt hoor 😊. Ik heb de video opgenomen van de nieuwe S12 showroomkeuken. Deze video moet nog wel gemonteerd worden, maar ik denk met dag of 10 wel online.

Ik zag dat de vorige S12 video al wel 5 jaar oud was 🤦‍♂️. Hoog tijd natuurlijk om een nieuwe video te maken. Anders denken mensen dat de keuken al 5 jaar oud is terwijl ik juist tussendoor de showroomkeukens wissel/verbeter/aanpas etcetera. De grootste aanpassingen bij de S12 ten opzichte van de vorige keukenvideo zijn:

- Werkblad rvs is nu orbitaal geslepen
- Greeplijsten toegevoegd zodat werkhoogte iets omhoog gaat
- Spoelbak iets verder van de wand af (is wat handiger)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten