Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 27 april 2013

Soep uit de stoomoven (paprikasoep)

Klanten die een Míele hoge druk stoomoven hebben vinden het fijn om wat eenvoudige recepten te hebben om mee aan de slag te gaan. Hoe je aardappelen, groente of vis moet stomen weet vrijwel iedereen wel. Voor zaken zoals vlees of soep geldt dat niet zo. Daarom heb ik een poosje terug geblogd over erwtensoep uit de stoomoven, een andere keer juist over uiensoep uit de stoomoven. Deze keer leek het me leuk om een keer het recept te bloggen van paprikasoep (20 minuten in de hoge druk stoomoven).
Voor wie het leuk vindt, een hele poos terug (toen ik nog geen Snaidero Concept Store had) heb ik nog eens een recept over pompoensoep op m`n website gezet. Op de een of andere manier vonden klanten dat heel lekker, dus hier het linkje naar de pompoensoep uit de Míele hoge druk stoomoven. Tenslotte nog even een digitale tekening van een variatie op de S18 keuken opstelling die ik gisteren voor een klant heb gemaakt. Ik vond hem wel goed gelukt eigenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten