Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 april 2013

Italiaanse design badkamers en keukens

Gisteren best laat geworden bij het inmeten van de Ola 20 keuken in Lichtenvoorde (zo`n beetje bij de Duitse grens), dus was niet echt vroeg thuis vannacht. Best druk gehad vandaag, vandaar pas laat een berichtje deze keer.
Bij de Ola 20 van Snaidero heb ik ook een bijpassende Pininfarina badkamerlijn. Het probleem waar ik nogal tegen aan liep is dat dit meubel slechts 1 wasbak heeft. Ik heb daarom gebeld met Italië, want Nederlandse klanten willen graag een dubbele spoelbak. Op de fabriek begrijpen ze dit en daarom gaan ze het nu maken. Ik krijg binnenkort de tekening van zo`n meubel. Van deze Italiaanse design badkamers heeft Stefan overigens de nieuwe digitale folder op de website gezet. Deze folder over Italiaanse design badkamers is hier te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten