Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 24 april 2013

Kinderslot op kookplaat

Een klant uit Antwerpen kocht vorig jaar een Neff oven bij me voor in de bestaande keuken. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje van ze dat de kookplaat het niet meer deed, deze wilden ze gaan vervangen door een nieuwe Neff inductiekookplaat. Kreeg vanmorgen onderstaand berichtje, bleek dat de kookplaat gewoon op kinderslot stond :). Ik vond het wel een leuk mailtje.
Dag Rudy, Ter Info: Omdat ik geen gebruiksaanwijzing van de kookplaat heb ben ik gaan zoeken op de onderzijde van het appartaat; (code Siemens ET72Q001E/02) Vervolgens heb ik de gebruiksaanwijzing gedownload. Je wil het niet geloven: maar het blijkt dat het ding een kinderslot heeft en daarop stond. Probleem dus opgelost. Mijn Christine teleurgesteld want die droomde al van een nieuwe ! Ik blij, want het scheelt al weer in mijn portemonaie. Ergo Rudy; we vergeten je niet en zodra deze of wat anders in onze keuken echt is ingestort komen we naar je toe. Groeten, Jan
Dan nog even wat anders. Heb onlangs een nieuwe versie gekregen van mijn nieuwe tekenprogramma (hier werk ik sinds eind vorig jaar mee). Wel leuk dat ik nu nóg weer mooiere tekeningen kan maken. Wat wel jammer is dat m`n PC er wat moeite mee heeft (is vlg. mij nog geen 2 jaar oud). Ik denk dat ik m`n I5 processor maar door een I7 processor ga vervangen, maar dat is een beetje technisch. Als de pc een tekening aan het uitrekenen is kan ik ondertussen de post naar de brievenbus brengen. Moet ik dus snel wat aan doen. Hieronder wat voorbeeldjes.
Ik kan er nu mensjes in zetten, voor een klant is het handig om wat meer gevoel bij de proporties van de keuken te krijgen. Ik kon dat voorheen ook wel, maar de "mensjes" zijn zo ingesteld nu dat je altijd iemand in zijn of haar gezicht aan kijkt.
Hieronder nog een computertekening van een Snaidero Ola 20 keuken voor weer een andere klant. Nog steeds heb ik wel wat dingetjes wat ik graag anders wil zien, maar het gaat toch al aardig lijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten