Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 april 2013

Vintage in de keuken

Vanmorgen maar de oude Saab even opgehaald, er komt namelijk een andere Saab rijder naar de showroom (uit Denemarken, maar het is wel een Nederlander hoor). Wel leuk. Ik had pas nog een Snaidero keuken verkocht aan een andere Saab enthousiast uit Grave.
Na de Saab meneer komt er nog een klant uit Hoorn, is ook best ver dus deze mensen verwacht ik ook niet voor 14:00u. Ze zijn gestuurd door een relatie van me die in Friesland woont. Ze gaan een nieuw huis bouwen in Hoorn. Wel leuk want ik had daar onlangs ook al een andere Snaidero keuken geplaatst.
De oude Saabjes zijn best "vintage", zelf vind ik dat dit soms best leuk kan combineren bij de hedendaagse stijl. Bijvoorbeeld de tafel bij onderstaande witte greeploze keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten